BRAND EXPERIENCE
Dzięki szerokiemu wachlarzowi możliwości współpracy eventowej, umożliwiamy markom bezpośrednie dotarcie do ich grupy docelowej. Właśnie poprzez takie działania dostarczamy naszym klientom wyjątkowe doświadczenia, które pozwalają na budowanie przywiązania do promowanych marek oraz produktów.
- Eventy marek
Nasze centrum handlowe oferuje powierzchnie eventowe i promocyjne, a ich doskonałe lokalizacje gwarantują markom możliwość organizacji niepowtarzalnych doświadczeń, przyciągających uwagę szerokiego grona odbiorców. - Partnerstwo marek
Oferujemy globalne oraz regionalne partnerstwa dla firm zainteresowanych długoterminową współpracą zwiększającą widoczność każdej marki w naszych centrum handlowym. - Sponsoring eventów
Oferujemy markom możliwość udziału w organizowanych przez nas wydarzeniach dotyczących promocji: Zdrowia i Zdrowego Odżywiania, Mody i Urody, Sportów i aktywności letnich oraz zimowych czy też Świąt Bożego Narodzenia.
RETAIL
Otwierając się na potrzeby rynku oferujemy partnerom możliwość najmu powierzchni wspólnej na pasażach naszych centrów, zarówno dla wysp handlowych jak i stoisk sezonowych.
Wyspy i stoiska handlowe na pasażach są doskonałym, elastycznym rozwiązaniem dla wszystkich marek, które chcą:
• Zyskać nowe punkty sprzedażowe w centrach handlowych, zwiększyć swoją widoczność w innych miastach lub krajach
• Sprawdzić zapotrzebowanie rynku na swoją ofertę
• Efektywnie zaprezentować swoją markę przyszłym klientom
• Zgromadzić nowe, cenne doświadczenie
MEDIA
Oferujemy szerokie portfolio cyfrowych i tradycyjnych nośników mediowych, umożliwiających efektywne dotarcie do klientów, dzięki którym marki mają możliwość zwiększyć swoją rozpoznawalność oraz sprzedaż.
W naszych Centrum posiadamy następujące nośniki mediowe:
- Statyczne nośniki mediowe: billboardy, backlighty, slimboardy, flagi, plakaty i inne
Dzięki wykorzystaniu nośników mediowych w naszym centrum przekaz marketingowy dociera do klientów od momentu wejścia do centrum, kierując ich poprzez pasaże do skorzystania z oferty zakupowej reklamowanych marek.